Dėl koronaviruso keičiasi siuntų pristatymo tvarka

Gerbiamas Kliente,

Atsižvelgdami į dabartinę situaciją Lietuvoje ir pasaulyje dėl koronaviruso, DPD siekia sumažinti riziką Jūsų klientams ir kurjeriams. DPD yra atsakinga siuntų pristatymo bendrovė, todėl inicijuoja prevencinius veiksmus, prie kurių raginame prisidėti ir visus klientus.
Dalinamės svarbia informacija:

Veiksmai, kurių turite imtis Jūs:
Informuokite savo klientus apie žemiau nurodytus siuntų pristatymo pasikeitimus.
1. Pateikite informaciją matomoje vietoje savo elektroninėje parduotuvėje.
2. Klientus, jau įsigijusius prekes, informuokite elektroniniu paštu, SMS žinutėmis ar kitais būdais.

Kviečiame susipažinti su įgyvendinamais pokyčiais DPD Lietuva siuntų pristatymo procese.

BEKONTAKTIS SIUNTŲ PRISTATYMAS.
Nuo 2020.03.16 (pirmadienio) pradedamas vykdyti bekontaktis pristatymas. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant.

Jei gavėjas yra fizinis asmuo:
A. kurjeris reikalauja parodyti galiojantį asmens dokumentą iš atstumo (Pasas, ID Kortelė, Vairuotojo pažymėjimas, Leidimas gyventi Lietuvoje) ir įveda paskutinius 5 dokumento numerio skaičius (ne asmens kodą) kurjerio skenerio ID patikros lange. Šis faktas laikomas kaip įrodymas, kad kurjeris įteikė siuntą nurodytam gavėjui.
B. Jei gavėjas neturi dokumento arba atsisako jį pateikti, kurjeris pasiūlo fotografuoti gavėją su siunta iš 2-3 metrų atstumo;
C. Jei gavėjas atsisako ir fotografuotis, kurjeris pasiūlo nukreipimą į artimiausią DPD paštomatą. (jei siuntos dydis atitinka išmatavimus)

Jei gavėjas yra įmonė:
A. kurjeris nufotografuoja įmonės patalpose paliktas siuntas iš kelių metrų atstumo (nuotraukoje turi matytis patalpų fragmentai)

Pastabos:
*Gavėjams atsisakius atlikti šiuos veiksmus siunta nepaliekama.
** Gavėjai apie proceso pakeitimą papildomai informuojami SMS žinutėmis iš vakaro ir ryte. Bus vykdomas papildomas gavėjų-verslo klientų informavimas.
** draudžiama patekti į privačių asmenų patalpas (butą, privatų namą, išskyrus bendro naudojimo patalpas kaip koridorius, laiptinė). Patekimas į komercines patalpas (biuras, sandėlis ir pan.) nedraudžiamas."

ATSISKAITYMAS UŽ PIRKINIUS TIK BANKO KORTELĖMIS (COD).
Nuo 2020.03.17 (antradienio) siuntų gavėjai už prekes pristatymo metu galės atsiskaityti tik banko kortelėmis.
Kurjeriai grynųjų pinigų laikinai nepriims.
Kilus nesusipratimams pas Gavėją, kurjeriui suteikiama teisė nepalikti siuntos.

PAPILDOMI REIKALAVIMAI DOKUMENTŲ GRĄŽINIMO (DR) PASLAUGAI.
Nuo 2020.03.18 (trečiadienio) pasirašymui skirti dokumentai privalo būti supaprastinti:
• rengiami taip, kad pakaktų vieno Gavėjo parašo.
ARBA
• rengiami su ryškiomis ir aiškiomis spalvinėmis žymomis parašo vietose. Gavėjas su pasirašomu dokumentu ir skirtomis pasirašyti vietomis turi būti susipažinęs iš anksto.

Svarbu žinoti apie dokumentų grąžinimo paslaugą:
• Tinkamai paruoškite dokumentus pagal aukščiau nurodytus laikinus reikalavimus, kadangi DR siuntos neatitinkančios reikalavimų nebus pristatomos.
• Kurjeris papildomai nekonsultuos Gavėjo, dėl dokumentų pasirašymo.
• Kurjeris netikrins grąžinamo dokumento.
• Dokumentų grąžinimo paslaugos trukmė ilgėja minimaliai +2 dienomis, dėl atsiradusių papildomų vidinių saugumo procedūrų.

UŽSAKOMIEJI KROVOS DARBAI (UKD) VYKDOMI TIK IKI PRIVAČIŲ PATALPŲ DURŲ.
Nuo 2020.03.16 (pirmadienio) užsakomieji krovos darbai privatiems asmenims vykdomi tik iki privačių patalpų durų, pavyzdžiui, siuntos užnešamos laiptine ir paliekamos prie buto durų. Kurjeriai į privačių patalpų vidų neeina.

Siekiant išvengti nesusipratimų, rekomenduojame iš anksto informuoti savo klientus apie pasikeitimus užnešant siuntas.
Užsakomieji krovos darbai į verslo įmones šiuo metu vykdomi be pakeitimų. Jei siunta pažymėta kaip skirta verslo įmonei, bet pristatymas yra į privatų namą/būtą, kurjeris laikosi paslaugos reikalavimų nurodytų aukščiau.

Krovos darbai (KD), pristatytos siuntos turinio apkeitimas (SWAP), asmens dokumento fotografavimas ir kitų aukščiau nepaminėtų paslaugų teikimo procesai kol kas nesikeičia.

Tikimės Jūsų supratimo bei atsakingo požiūrio į visuomenės sveikatą. Atsiprašome dėl galimų laikinų nepatogumų. Jei turite klausimų, susisiekite su savo ACC Distribution vadybininku (-e).

Sekite mus